:: Pradžia
:: Analizai
:: Auksinės varpos
:: Bybio dainos
:: Blevyzgos
:: Kalbos pirtelė
:: Kempinligė
:: Klizma
:: Šūdų malūnas
:: Distrofikų arena
:: Nuorodos
:: Kontaktai

Boba su smegenais tinka į žmonas, o visos kitos tik seksui


Blevyzgos.lt

SEKSAS automobilyje

   Sovietinėje spaudoje kažkada klaidžiojo karikatūra, kurioje pavaizduotas automobilis rugiuose. Per metalinio žirgo stogą šake daužo pusgirtis kolūkietis, o iš mašinos vidaus esą sklinda žodžiai: "Girdi, brangioji, tai plaka mano širdis". Šis paveikslėlis galėjo tapti savotišku seksualinių atsitikimų automobilyje simboliu. Tačiau daugiau apie tokių nuotykių realybę sovietinėje spaudoje nebuvo užsimenama. Šiam tikslui mieliau buvo renkamasi tam tikros ekspozicijos municipaliniuose stenduose "Oni pozoriat naš gorod" ("Jie juodina mūsų miestą"), kur patekdavo Žemųjų Šančių sifilio nešiotojai, Vilijampolės spirito alchemikai, Aleksoto turgaus stašaičiai, Antrosios Birutės paleistuviai ir Kranausko gatvės valkatos.

   Už meilę automobilyje - Vasermano tyrimas

   Sekso automobiliuose tuometinė valdžia, suprantama, netoleravo. Milicija dažnai patruliuodavo tose vietose, kur galėdavo apsistoti tokio sekso gerbėjai. Kaune taip besimylinčių porelių pareigūnai neretai ieškodavo prie Kauno marių esančiose atomobilių stovėjimo aikštelėse. Vienas kaunietis pasakojo, jog tais laikais iš šių vietų jam yra tekę bėgti nuo milicijos, vairuojant nuosavą automobilį be glaudžių ir su nusmauktomis kelnėmis. Nutvėrusi tokius tvarkos pažeidėjus, milicija tempdavo juos tiesiog į "triperbarą", kur laukdavo gėdingas patikrinimas. Tada būdavo rašomas protokolas, pranešama raguotosioms antrosioms pusėms, darbovietei ir skiriama administracinė bauda.
     Nūnai stojo demokratija, situacija pasikeitė. Policija kovoja su organizuotu nusikalstamumu, "bravorščikais" ir pilstuko specialistais. Sekso mėgėjus "pakuoja" nebent tada, kai apnuogintus savo potraukius jie ima demonstruoti vidury baltos dienos kur nors miesto centre. Todėl piliečiams verta pasidomėti šia motorizuotos meilės rūšimi. Ypač tiems, kurie jaučia tam tikrą intymių santykių sustabarėjimą dėl pernelyg buitinės jų aplinkos.

   Kur važiuoti?

   Meilės automobilyje vietą reikėtų pasirinkti gerai išanalizavus apskrities geografinę padėtį. Tačiau jau ir dabar galima teigti, jog šiam reikalui geriausiai tiktų Kauno - Vilniaus atkarpa, kurioje daugiau miškų ir atokių keliukų. Anot kai kurių kauniečių, tinka Šakių, Kačerginės, Kulautuvos kryptys. Šiuose regionuose visai netoli kelio yra nemažai spygliuočių miškelių, todėl išvengiama drėgme persisunkusių ir sunkiai pravažiuojamų keliukų. Šiuo požiūriu visai niekam tikusi yra Jonavos, Marijampolės ar Prienų kryptis, kur augmenija nėra tanki, drėgna, be to, mažiau įvažiavimų. Nenorintys ilgai gaišti dažniausiai pasirenka Kleboniškio miškelį. Tačiau nereikia užmiršti, kad šioje vietoje Kauno banditai mėgsta aiškintis savo santykius, ir čia kartais vykdomi kraupūs nusikaltimai.

   Prisnigus ar telkšant purvynams, reikia turėti galvoje, kad automobilis - ne tankas ar amfibija. Galima greitai įklimpti, o potencialus fizinių geismų objektas vietoj intymių glamonių turės demonstruoti vilkiko sugebėjimus. Be to, gali tekti klampoti iki artimiausios traktorininko sodybos ir vėliau klausytis pusgirčių kaimiečių priekaištų dėl išmalto kelio ir netikusios V.Landsbergio politikos.

   Anot motorizuotos meilės specialistų, geriausiai numatyti dvi ar tris atokias vieteles, kur galėsite realizuoti savo intymiuosius ketinimus. Šios vietos turėtų būti iš visų pusių apaugusios medžiais. Tačiau jokiu būdu ne poilsio aikštelė su laužaviete, nes čia bet kuriuo metu gali atkakti girtų vietinių gauja, visada norinti plytgaliais, šakėmis ir kirviais išsiaiškinti santykius su atėjūnais. Įgimtas tautinis svetingumas su cepelinais ir vėdarais tokiais atvejais užmirštamas.

   Patogiausias automobilis - sena volga

   Kai vieta jau numatyta, belieka (suprantama, jei yra galimybė) pasirinkti automobilį. Geriausiai tokiam reikalui tiktų senutė "GAZ 21", kurioje nėra greičių dėžės apatinės pertvaros priekyje, o pavaros perjunginėjamos prie vairo įtaisyta svirtimi. Artėjant prie seksualinių geidulių objekto, išvengiama varginančio kojų kilnojimo, norint patekti į partnerės "teritoriją". Šis automobilis patogus ir dėl to, kad jo priekinė sėdynė yra vientisa. Susijaudinęs niekada neįkrisite į tarpą, kuris naujesniuose automobiliuose skiria dvi priekines sėdynes. Pagaliau senoji volga yra pakankamai didelė, kad kojomis nereiktų remtis į vairą ir signalizuoti pro šalį bėgantiems briedžiams.

   Nepaisant akivaizdžių volgos privalumų, vis dėlto daugelis pasakys, jog toks "grabas" šventam reikalui nėra tinkamas - "nefasonas". Be to, šių automobilių beveik nebėra, o jei dar rieda, tai nebent Mykolo Arkangelo pastangų dėka. Sunku būtų tai nuneigti.

   Tinka ir "landsberginis"

   Tačiau renkantis automobilį, pirmiausia būtina atkreipti dėmesį į jo dydį. Seksui automobilyje visai netinka, pavyzdžiui, "Ford Fiesta" arba "Nissan Micra", nes juose per mažai vietos. Anot vieno automobilininko-kazanovos, mažuose automobiliuose sugulę žmonės labai primena dvynukus, paguldytus į vienvietį vežimėlį. Jie amžinai kliūva kojomis už atbrailų, netikėtai susimuša galvomis ir garsiai aikčioja, kai keliu pataikoma į skaudžią vietą. Todėl idealiausias šiuolaikinis automobilis galėtų būti "Mercedes 126" (vadinamasis landsberginis). Jis didelis, patogus, minkštos sėdynės, didelės pastarųjų reguliavimo galimybės. Neblogas yra ir "Mercedes 124", "Mercedes 123", "Audi 100", "Ford Scorpio", "Ford Granada", "Mazda 929", "Opel Omega" - vietos juose taip pat pakanka. Tą patį galima pasakyti ir apie 7-osios ir 5-osios klasės BMW. "Mercedes 130" ir 3-iosios klasės BMW gali tikti nebent žemaūgiams (iki 1,60 m), nestambaus kūno sudėjimo žmonėms, neturintiems judėjimo (rangymosi!
 ) sutrikimų. Apskritai vidutinės klasės mašinose gali mylėtis tik nebijantys sunkumų judrūs, greitai prisitaikantys prie bet kokių gyvenimo sąlygų žmonės.

   Vakaruose atlikti kai kurių seksologijos centrų tyrimai rodo, jog žmonės, važinėjantys didesniais automobiliais, dažniau juose ir mylisi. Mažesniais automobiliais važinėjantys asmenys yra nuosaikesni ir labiau linkę tai daryti pašventintoje šeimos lovoje. Transporto priemonė savitai išreiškia erotinius jos savininko ketinimus.

   Ką daryti ir ko nedaryti

   Patyrę seksualinių nuotykių automobiliuose mėgėjai pateikė keletą patarimų ketinantiems pasilinksminti metaliniame žirge. Pasistenkite palaikyti pastovią temperatūrą automobilio salone. Žymūs temperatūros svyravimai (ypač jei seksu užsiimate ilgiau) gali sukelti slogą, galite peršalti ir susirgti kvėpavimo takų ligomis ar net plaučių uždegimu. Jei automobilyje yra stoglangis, laikykite jį truputį pravertą, kad iš vidaus neapgaruotų visi automobilio stiklai. Pradarytas šoninis langas šiuo požiūriu nėra funkcionalus. Be to, šiltuoju metų laiku pro šoninius langus patenka daugiau vabzdžių, kurie gali sugelti atsikišusias jūsų kūno dalis. Patirtis rodo, jog dažniausiai sugeliami apnuoginti ir nesaugomi vyrų sėdmenys. Kai lauke speigas, sėdmenis galima paprasčiausiai nušalti.

   Neleiskite laiko veltui tuštiems pokalbiams, santykių aiškinimuisi ar valgymui. Nepamirškite, ko čia atvažiavote, visa kita turi būti padaryta iki atvykstant. Žinokite, kad bet kuriuo metu jus gali kas nors užklupti. Todėl naudokitės proga. Dėl visa ko duris būtina užsirakinti iš vidaus, o raktelius laikyti užvedimo spynelėje.

   Jei saloną pasišildote varikliu, nepamirškite periodiškai jo išjungti. Neturėtumėte pamiršti, jog su šiltu oru į vidų gali patekti ir nuodingo anglies viendeginio. Ypač tai primintina buvusių tarybinių automobilių savininkams.

   Retkarčiais neužmirškite apsidairyti pro langus, ar į jus, it kokio pornofilmo herojus, nespokso pagiringi šlovingosios mūsų armijos dezertyrai arba šiaip užklydę brakonieriai ir grybautojai. Jei ir viskas sklanžiai sekasi, nepamirškite, kad gudriausi žmonės yra ne tie, kurie moka išsisukti iš keblių situacijų, bet tie, kurie į jas apskritai nepakliūna. Todėl važiuodami mylėtis į mišką turite būti budrūs ir pasiruošę patiems įvairiausiems netikėtumams.
©Saulius POCIUS, "Laikinoji sostinė"

Lietuviškai English German

© 2004 (1999) Blevyzgos.lt | Visos teisės (tipo) saugomos